Když Vy pořád nevíte, je to tak? Máte se pustit do obnovy Vašich webových stránek firmy? Máte pustit nějakou tu korunu za SEO služby? Nebude to drahé? Bude cena adekvátní výsledku?
No tak to zjistíte až posléze. Ale ze zkušeností jiných obchodníků, nebo z jejich referencí byste měl mít jasno. Nikdo na Vás nechce vydělávat. SEO společnosti a SEO konzultanti mají dost práce. Vezměte si, kolik firem na internetu najdete? Dá se to vůbec spočítat? A všichni chtějí vydělávat a být vyhledáváni zákazníky. Jenže je také dost podnikatelů, kteří své webové stránky nechtějí opravit, aby byla naplněna stoprocentní funkčnost. Chcete k nim patřit i Vy?
Výmluvy nehledejte.
Přestaňte tedy hledat výmluvy a nacházejte důvody, proč by Vaše webové stránky potřebovaly SEO analýzu a následnou optimalizaci pro vyhledávače. Nakonec sám uvidíte, jak se to dělá.
- Nechte si vysvětlit obsah slov, jako je linkbuilding, klíčové slovo, off-page faktory, optimalizace, PR článek, apod.
- Nechte si vysvětlit, proč a jak využít budování zpětných odkazů, nebo PR článků na internetu.
Nevymlouvejte se na to, že nevíte, kolik to bude stát. To Vám stejně nikdo předem nedokáže přesně říci. To záleží především na nastavení Vašeho webu. Nebo přímo na Vašich požadavcích. A když si ujasníte, co vlastně chcete, musíte s nějakým tím placením počítat.
Víte, zvýšit prosperitu firmy správným nastavením webu, nebo kvalitním linkbuildingem je k nezaplacení. Věřte, že po nějakém čase si řeknete: Proč já jsem jen váhal a nechtěl platit za nějaké SEO služby! Vložená investice se Vám vrátí v nárůstu návštěvníků Vašich webových stránek. A kdo je takový návštěvník? Potenciální zákazník, který se může stát zákazníkem stálým. A to Vy potřebujete. Musíte přece živit nejen sebe, ale i své zaměstnance.
Odevzdejte tedy nastavení webových stránek firmy, včetně spolehlivého linkbuildingu do rukou povolaných, spolupracujte s nimi a očekávejte první výsledky, které Vás přesvědčí o správném směru v investování.